آخرین تحولات لبنان

وزیر کشور با بیان اینکه جبهه مقاومت مصمم‌تر و متحدتر از گذشته در مبارزه با استکبار و صهیونیسم جهانی به نبرد خود ادامه خواهد داد، گفت: خون پاک سید مقاومت، سقوط رژیم صهیونیستی را تسریع می‌کند.

وزیر کشور: خون پاک سید مقاومت، سقوط رژیم صهیونیستی را تسریع می‌کند

قدس آنلاین: اسکندر مؤمنی در حاشیه مراسم تسلیت و یادبود شهید سید حسن نصرالله در دفتر حزب الله لبنان در تهران در جمع با خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله، گفت: بدون تردید پیروان مکتب ایشان راه این شهید عزیز را ادامه خواهند داد و جبهه مقاومت مصمم‌تر و متحدتر از گذشته در مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم جهانی به نبرد خود ادامه خواهد داد.

وزیر کشور ادامه داد: بدون تردید، نتیجه این خون پاک به زمین ریخته تسریع در سقوط رژیم جعلی و پوشالی صهیونیستی خواهد بود.

وی تأکید کرد: ملت و دولت ایران و همه مردم در کنار مردم لبنان و جبهه مقاومت و حزب الله خواهند بود؛ این یک وظیفه دینی و شرعی است. این را با صدای رسا به همه دنیا اعلام می‌کنیم که جمهوری اسلامی ایران، دولت و مردم آن از جبهه مقاومت و حزب‌الله حمایت خواهند کرد و بدون تردید به این حمایت خود ادامه خواهند داد.

ترور سیدحسن نصرالله از روی استیصال بود

وی در پاسخ به سوالی درباره نحوه پاسخ محور مقاومت به تمام جنایت‌های رژیم صهیونیستی بین داشت: بدون تردید اینگونه ترورهای کور و وحشیانه، نتیجه‌ای برای بقای این رژیم نخواهد داشت و این از روی استیصال است. 

وزیر کشور با بیان اینکه بعد از این حادثه جبهه مقاومت در ادامه این مسیر معنوی و درست، متحدتر و مصمم‌تر شده است، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هم اعلام کرده که همواره در کنار جبهه مقاومت و مردم لبنان و خصوصاً حزب الله عزیز خواهد بود.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.